שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  סיגל  חופש לטעום מהכל..      16/5/2015
 היי חברים יקרים..דבר ראשון תודה לכם על הפרגון ...אני כותבת לכם על יום חמישי האחרון עם הגבר שהכרתי בצילומים....ביום שלישי התקשר הגבר והכין אותי ליום חמישי שנפגש בערב ...הו ביקש ממני להגיע למרינה בהרצליה וניפגש בחניה ..טוב בחמישי בשעה תשע בערב נכנסתי למקלחת להתרענן מרחית קרם גוף ריחני לבשתי חוטיני מדליק בטרוף חולצה צמודה ומיני .נעלי עקב איפור ולדרך...הגעתי בשעה עשר לחניה וראיתי את הרכב שלו ..קיבל אותי בנשיקה קטנה ואמר לי שאני נראה מהממת...טוב התחלנו לצעוד לכיון המרינה ושאלתי אותו אפה אנחנו מבלים היום..הפתעה אמר לי..לא טלאט הגענו ממש למזח ואז הו אמר לי שהלילה אנחנו מתפנקים בשייט בסירה בלב ים..ממממממממממ אני אל יודעת לשחות חחחחח הו חק ואמר לי לא צריך לדעת אנחנו על הסיפון ...טוב נכנסנו לסירה גי גדולה ומסודרת מאוד יפה..יש חדר גדול עם בר משקאות ..מטבח קטן ..שירותים ומקלחת..על הסיפון יש דוש בצד וכורסאות ישיבה ....שאלתי אתה יודע לשוט ..יש לך רשיון ..אמר לי בטח שיש לי ..טוב מזג יין אדום והתחיל לשוט ללב ים..אני פחדתי מאוד לאט לאט הגענו ללב ים הכל חושך ..מזל שישי תאורה בסירה..הגענו ללב יש ואז ישבנו על הסיפון ושתינו עוד יין אדום ואז הו התחיל לנשק אותי בפה בצרפתיתי עם לשון ..התנשקנו כמה דקות ואז הו אומר לי שהתגעגע מאוד אלי..שאלתי אותו למה בדיוק התגעגעתה..ליופי שלך.לריח שלך.לגוף שלך.לטעם שלך..לסקס המטריף שלך..ושוב נישק אותי ..והתחיל לחרמן אותי ..אני התחלתי להתחמם ושאנחנו בנשיקות הרגשתי שהכלי שלו עומד ברזל..התחלתי להרטיב ...ואז ה עמד מולי ..אני הבנתי מאוד מה הו מבקש..התחלתי להוריד את המכנס ואת התחתון מממממממ הכלי שלו עמד אששששששששש...שהו עמד מולי התחלתי ללקק את הכיפה הענקית שלו לאט לאט ומישם ירדתי עם הלשון לביצים הגדולות וליקקתי ..עליתי שוב לכלי ומצצתי כמה שיכולתי להכניס לפה שלי...ככה 10 דקות ..אחר כך הו ביקש ממני לעמוד והוריד לאט לאט אתה בחולצה..את המיני..ואת החוטיני...מממממממממ אזה גוף יש לי מלכה שלי..והתחיל ללקק אותי בצאוור ועל החזה בפיטמות וירד לכוס שלי..אני שכבתי על הכורסה והרמתי רגליים למעלה בפיסוק שכל הכוס שלי פעור ..הו התחיל ללקק אל הדגדגן ומישם חדר עם הלשון עמוק לכוס ..מישם ירד עוד לפי הטבעת וליקק ודחף לון עמוק ..ככה 15 דקות עד שהרשתי חרמנו אששששששש...הו ביקש ממני להסתובב כמו כלבה על ארבע והתחיל לחדור אלי לאט לאט עם הכיפה .הרגשתי שהכוס שלי מתרחב לאט לאט..הייתי רטובה מאוד ואז הו החדיר את הכלי עד הסוף אוחחחחחחחחחחח והתחיל לזיין אותי כמו סוס ערבי..זיין אותי חזק ומהר ואני מאוננת על הדגדגן שלי..גמרתי פעמיים ברצף לאחר 2 דקות ..הו ה משיך עוד כמה דקות עמד לגמור הסתובבתי ובלעתי את הכיפה וקיבלתי הרבה שפיך חם לפה...נרגענו ושתינו עוד יין ..נכנסנו להתקלח וחזרנו לסיפון לשבת ולשתות עוד יים אדום..לאחר חצי שעה הראש היה סבבה..הו ירד על הברכים שאני יושבת על הספה ..פיסקתי את הרגליים והו התחיל ללקק לי את הכוס והדגדגן עם מציצות על הדגדגן והחדיר לי אצבע לפי הטבעת ממממממממ הרגשתי טרוף של חרמנות..ככה 10 דקות ואז הו ביקש ממני לשכב על הגב ולהרים את הרגליים למעלה עם פיסוק...הו עמד מולי והתחיל לחדור לפי הטבעת שלי שאני מרימה רגליים לאט לאט הכיפה חדרה עד שהחור שלי היה פעור כמו מערה..ואז הו החדיר הכל וזיין אותי בתוסיק ומנשק אותי צרפתית ביחד ואני מאוננת על הדגדגן ככה כמה דקות אני גמרתי בצעקה ואז הו עמד לגמור שלף אתה כלי וגמר לי על החזה ..גמר הרבה שפיך ....אני התחלתי לאסוף את השפיך מהחזה שלי ליד והתחלתי לאונן שוב על הדגדגן עם השפיך שלו ..לאחר כמה דקות ביקשתי ממנו ללקק לי את הכוס שכל השפיך שלו מרוח שם..הו התחיל ללקק שוב את הכוס שלי שבנתיים היה אדום ונפוח מהכלי הענק שלו...ליקק לי את הכוס 15 דקות ורציתי להרגיש את הכלי שלו בכוס אבל אצלו לא עמד היה עייף..ואני מתה לכלי בכוס ..רציתי למצוץ לו להעמיד לו שהו מלקק לי אבל הו לא רצה מציצה ..כנראה שלו היה לו יותר כח לסקס...ואני נשארתי חרמנית אש בלי זין...ככה היינו 15 דקות ..נכנסתי להתקלח התלבשתי וחזרנו למרינה השעה הייתה 2 לפנו בוקר ..נפרדנו בחניה ועליתי לרכב וחזרתי לדירה שלי עם הרגשה שלו קיבלתי עד הסוף מה שרציתי...ובליבי ידעתי שזאת הפגישה האחרונה איתו .הו לא עמד בסטדנרטים שלי וזה מאוד ביאס אותי ..אבל אני יודעת שאך שאני נראה לא הרבה זמן הכוס הורוד והקטן שלי ישאר בלי זין ענק ועבה שימלאה אותי ..עד פה להיום יקרים שלי...מחכה לכם..המייל שלי sigalxxxxx@walla.com