שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  חרמנית אש...      15/5/2016
 היי..היום אני כותבת לכם מה שעברתי אתמול בלילה...בשישי בלילה עטף התקשר אלי ואמר לי שמחר בערב [מוצ"ש] אנחנו שוב נוסעים לנמל לשייט ..בגלל שבאותו הלילה כאב לי הראש ולא עשינו כלום וחזרתי הביתה עם כאבי ראש..עטף הגיע עם מונית אלי ..ירדתי בשעה 8 בערב ..לבשתי טייץ צמוד לבן וחוטיני לבן שרואים אותו בן בישבנים שלי..חולצה צמודה גם בלבן...נעלי עקב בשחור..נכנסתי למונית ישבתי ליד עטף במושב האחורי..עטף ראה אותי השתגע ונתן לי נשיקה קטנה...טוב הגענו ליפו לנמל ירדנו ומזח ונכנסו לסירה ..וחמודי קיבל אותנו עם יין אדום ..נחמד מצידו..ראיתי שחמודי מסתכל לי בעניים וגם בכוס ...עלינו לסיפון ישבנו שם ואז עט קיבל טלפון התחיל לדבר בכל רם ובצעקות..דיבר כמה דקות ואז אמר לי מאמי אני חייב לזוז יש בעיות במשפחה שלי ..אני חייב לנסוע לכפר עכשיו אבל את נשארת פה מאמי חמודי ישיט אותך לים הפתוח לחצי שעה ונתן לי כסף למונית שנחזור..טוב עטף ירד לכניסה דיבר עם חמודי ..לא הבנתי כלום זה היה בערבית..לחצו ידיים ועטף נסע.......אני ישבתי על הסיפון ואז חמודי ניגש אלי והגיש לי עוד קצת יין אדום ואמר לי שתגרישי בנוח אני יפנק אותך הלילה בשייט ללב ים...טוב חמודי התחיל לשוט ללב ים..15 דקות עד שהגענו ללב ים היה שקט שם ..שבעתי רעש של גלים הייתה אווירה רגועה ..חמודי עלה לסיפון עם בקבוק יין אדום וגם שתה ..עשינו לחיים .לחיים טובים...ואז חמודי התחיל לדבר איתי שאל אותי על המשפחה על החברות ..אך הכרתי את עטף...ואז אני שאלתי בן כמה אתה..32 נשוי? לא רווק ..יש חברה ..לא אבל יש הרבה יזיזות ממממממממ ספר לי בבבקשה אני אוהבת לשמוע ..טוב מתוקה חמודי אמר לי..אבל רק רגע..אני רוצה לומר לך משהו טוב מאמי..סבבה עניתי דבר...מרינה את יפה מהממת פצצה מהסרטים ואווווווווווו באמת....היתי אדומה קצת...עכשיו ספר לי עם הבחורות שלך..טוב היום אני יספר לך רק על אחת מהן טוב? סבבה..בימי שבתות אני מפעיל את הסירה לכל מי שרוצה לשוט ללב ים להתרחץ במים עמוקים..כל מי שמשלם אני כאילו נהג שלו...סבבה...לפני חצי שנה הגיעו למזח משפחה וחיפשו להשכיר סירה לשלוש שעות ..ביקשו ממני ואמרתי כנסו בכייף זה כולל שתיה לילדים ויין ומבוגרים סלטים גבינות ועוד דברי אוכל קלים...הם היו זוג הורים ו2 ילדים קטנים ..הבעל היה בן 35 ובאישה הייתה בת 28 ..אבל האישה הייתה פצצה חלומית שיש רק בסרטים...שיער שחור חלק עניים כחולות גוף מטריף רצח...טוב התחלתי להפליג לים הפתוח לאחר 10 דקות עצרתי ואז הגבר קפץ למים כמה דקות ואחר כך האישה...הורידה את הבגד שהיה על הגוף שלה ואז ראיתי בגד ים חוטיני מממממממממממ מטריף...בצבע צהוב...קפצה למים לכמה דקות גם..אחר כך ישבו כולם על הסיפון אכלו קצת שתו ושוש קפצו למים אחד אחד..ככה שלוש שעןת ..חזרנו לנמל הבעל שילם לי 700 ש"ח ונתתי להם כרטיס ביקור שלי שאם ירצו יזמינו יום לפני ...רציתי לציין שאני הייתי לבוש בבגד ים וגופיה.....לאחר 5 ימים ביום חמישי קיבלתי טלפון מבחורה שביקשה להזמין לשייט בשעה 7 בערב..שאלתי אותה כמה אתה מגיעים אמרה 3 ..טוב יום חמישי הגיע ואני מחכה בשעה שבע...כלום עד שמונה עמדתי ואז אני רואה בחורה מתקרבת לסירה שלי היי שלום לך מה שלומך חמודי היקר..ממממממממממממ את דיבר איתי ? כן למה אתה לא עובד היום ...כן עובד..נו כנס אני נוסעת לבד איתך חמודי היקר..וואווווווווווו הבחורה עלתה לסיפון ישבה ..היתה לבושה בבגד גוף צמוד מגרה...אני התחלתי לשוט לים הפתוח ולאחר 1 דקות דוממתי מנועים ועליתי עם יין אדום לסיפון וישבתי ליד הבחורה שתינו לחיים ולאט לאט התקרבנו אחד לשני ואז התחלנו להתנשק צרפתית לוהטת ..הי שגעה אותי עם הלשון..ולאחר כמה דקות אמרה לי חמודי אני רוצה להרגיש אותך עמוק עמוק...בשבת ראיתי מה שיש לך בן הרגלים וזה שגע אותי..ואז שלפה את הכלי שלי והתחילה למצוץ בטרוף..עמד לי ברזל ..ממממממ אזה זין ענק יש לך ...ירדה לביצים וליקקה וחזרה לזין ןמצצה עד שעמד ברזל הי זרקה את הבגדים וישבה על זין לאט לאט בכיפה הרחיבה את הכוס הקטן שלה ועד שנכנס הכל הי צעקה אוחחחחחחחחחחח וזיינה אותי שאני יושב והי דוהרת על הזין הי התחילה לגמור כמה פעמים ברצף...הכוס שלה היה פתוח ורטוב....אחר כך הי ביקשה לקבל את הזין שהי על ארבע כמו כלבה...נכנסתי לכוס שלה לאט לאט הרחבתי אותו ואז התחלתי לזיין אותה כמו כלב ערבי 10 דקות אני מזין אותי והי שוב גמרה ..אניע מדתי לגמור הי ביקשה לקבל בפה ..הסתובבתי וגמרתי לה בפה מיליתי אותה בשפיך שהי בלעה הכל הכל...ואז התנשקנו צרפתית ולאחר 2 שעות חזרנו לנמל...מהערב הזה הי מגיעה אחת לשבועיים לקבל מנה ממני.....אחלה אחלה חמודי ..אתה משהו משהו...כן מרינה אני יודע...ואז לא יודעת התחלנו להתנשק בפה על הלשון היה מטורף....הרגשתי רטובה רצח...ביקשתי מחמודי לעמוד מולי וראיתי בליטה ענקית ..חמודי הוריד הכל ועמד עירום מולי אממממממממממממ ראיתי זין של חמוד ..שחור עבה וענק יותר מעטףףףףףףףף...התחלתי ללקק את הביצים הענקיות שלו ועליתי לכיפה ליקקתי לאט אלט והתחלתי להכניס לפה ..מצצתי את הכיפה ואת הקצה של הזין לא יכולתי הכל היה ענק...עמד ברזל חמודי ביקש ממני לעמוד הוריד ממני את הבגדים והשתגע ממני ירד על הברכיים והתחיל ללקק אותי בכוס ועל הדגדגן ובחור של התוסיק..הרגשתי רטובה רצח..ואז חמודי הרים אותי באוויר פיסק לי את הגלים והחזיר את הכלי לאט לאט לכוס הרטוב שלי ..הכיפה נכנסה לאט אלט הרחיבה אותי והמיץ בכוס עזר לזין להכנס לאט אבל בטוח...ואז הרגשתי את כל הזין נעוץ לי בכוס ואני באוויר ..חמודי התחיל לזין אותי מהר וחזק..אני לאחר כמה שניות גמרתי אחד..חמודי ממשיך לזיין ואני שוש גומרת...לאחר 10 דקות חמודי מנשק אותי צרפתיתי שהזיין שלו נעוץ בכוס שלי ואומר לי אני עומד לגכמור מאמי....תגמור לי בפה נשמה אני רוצה לטעות אותך..אז חמודי הוריד אותי עד הברכיים והחדיר את זין שלו לפה שלי והרגשתי זרם חם של שפיך יורד לגרון שלי כמות ענקית...עד שנרגע...ישבנו על הספסל שהיה בסיפון..שתינו יין ואז חמודי ביקש ללקק אותי התחיל ללקק את הכוס שלי שהיה אדום ונפוח .ליקק גם את הדגדגן ואת החור של התוסיק...ראיתי שהזין מחיל לעמוד..מצצתי את הכיפה וחמודי ביקש ממני לעמוד על ארבע בדוגי...כמובן שנענתי לחמודי...ואז הרגשתי אצבע מתחילה לחדור לחור של התוסיק שלי לאט לאט עד שנכנס הכל ..יש לחמודי אצבעות בגודל של זיין...חמודי זיין אותי בתוסיק עם האצבע...היה לי מאוד נעים ..ואז חמודי שלף את האצבע ואני מחכה להרגיש את זין בכוס..אני מרגישה את הכיפה חופרת לי בחור של התוסיק..ממממממממממ מה אתה מתכננן חמודי ? אני רוצה לזיין לך את החור הורוד של התוסיק מממממממממממ אך מאמי אמרתי..אתה תקרע אותי עם הזין שלך....ואז אני מרגישה את הכיפה חופרת לאט לאט בתוסיק שלי חמודי התחיל לאט לאט להחדיר את הזין לתוסיק הרגשתי לחץ וכאב לי ...חמודי ירק לזין הרבה רוק והמשיך להחדיר לי לתוסיק...עד שהכיפה חדרה צעקתי צעקה ענקית וחמודי חדר עוד קצת ועוד קצת עד שנכנס חצי זין..לא יכולתי ואז חמודי אמר אני לא נכנס עוד מאמי רק חצי...בסדר..חמודי זיין אותי התוסיק עם חצי זין
לא עברו כמה דקות וחמודי וחמודי שחר צעקה וגמר לי בתוסיק...בישתי שיצה לאט לאט כמו שנכנס ..ולאחר שיצא הרגשתי הקלה אבל ירד לי שפיך מהתוסיק מלא מלא ...חמודי נישק אותי ואמר לי שאני מטריפה אותו...התנקשנו צרפתית עוד קצת וחזרנו לנמל..חמודי ביקש ממני להיות איתו בקשר..בטח מאמי שאני יהיה איתך בקשר..עם זין ענק שחור ועבה מממממממממ..חזרתי הביתה התקלחתי ונכנסתי למיטה השעה הייתה 2 לפנות בוקר..ואז אני מקבלת טלופן מעטף..היי מאמי הכל בסדר..כן היה נחמד עם חמודי...רוצה לספר לי מאמי אך היה עם חמודי...רוצה לספר לי אך חמודי פינק אותך מממממממממממ המשך בסיפור הבא..ביי מרינה.marinexxxxx@walla.com