שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  חרמנית אש...      3/6/2016
 היי חברים יקרים שלי..תודה על הפירגון שלכם....אני משיכה לספר על סוף הסיפור האחרון ..ועל החברה הדתיה שהכרתי בבית החולים שהייתי המחויבות אישית [כתוב בסיפור הראשון שלי] שעטף אמר לי אך חמודי פינק אותי ירד לי האסימון...מניאק עטף אתה תככנתה את הכל אני כועסת עלייך ...אפה אתה הייתה כמה ימים נעלמת לי...מאמי הייתי עם ד"ר מורן ביום שלישי כל הלילה ובחמישי הייתי עם ליהי בצימר כל הלילה...סבבה לך וניתקתי לא בפנים...הרגשתי קינאה לעטף שהיה בסקס עם מורן ןליהי.....למחרת קבלתי טלפון מחברה שלי הדתיה אסתי ודיברנו כל הלילה ..אני הי היחידה שאני מספרת לה הכל הכל עלי ..אסתי בת 19 בירות לאומי בבית החולים...תמיד הי אומרת לי שעטף לא מוריד ממנה את העניים..עטף לא יודע שאנחנו חברות ושהי יודעת הכל הכל עלינו...אסתי כל הזמן מסםרת לי שהי מאוננת על זין גדול ועבה שחודר לכוס הבתול שלה...המשכנו לדבר ואז הצעתי לאסתי שבחמישי ניפגש יחד ונמל ואני ידבר עם חמודי שנשוט בסירה בלילה ואני מצרפת חברה...אסתי בהתחלה לא רצתה ..הו ערבי מרינה הי ידעו אני גמורה....אמרתי לאסתי שחמודי בחור נחמד ודיסקרטי ושלא יהיה כלום בינכם ..לאחר שעה של דיבורים אסתי נתנה o k התקשרתי לחמודי ואמרתי שאני מגיעה עם חברה לשוט בסירה בחמישי בערב...בטח מאמי חופשי אני יפנק אתכם..אמרתי לחמודי שאסתי בתולה ושלא ינסה להציע שום דבר שקשור בסקס...ברור מאמי אמר לי חמודי...טוב בחמישי בערב נסענו לנמל ביפו ..אסתי הייתה לבושה מכנס וחולצה רגילים.ואני הייתי לבושה סקסי...הגענו לנמל התקדמנו לעבר הסירה..אסתי הייתה לחוצה קצת ואני מרגיעה אותה...הגענו לפתח הסירה ואז חמודי עמד בכניסה קיבל אותנו ...תכיר אסתי אני חמודי...ואני התנשקתי עם חמודי בלכי...נכנסנו ועלינו לסיפון ישבנו אני ואסתי וחמודי ניגש למטבח להגיש לנו יין...אסתי אמרה שמאוד יפה בסירה וחמודי גבר שווה...ידעתי שאסתי חרמנית לזין...טוב חמודי עלה לסיפון וישב לידינו ושתינו יין אדון ..לחיים אמרנו..ואז חמודי התחיל לשוט לים הפתוח ..היה שקט וחושך בצד אחר ובצד השני כל תל אביבי יפו מוארת.....אני ואסתי שתינו עוד יין ..ואז חמודי צעק מרינה בואי בקשה ..ירדתי לחמודי ואסתי נשארה על הסיפון לבד..שהגעתי לחמודי הו חיבק אותי ונישק אותי צרפתית טרף אותי...אני מטורף מאמי אני רוצה אותך עכשיו לטרוף אותך...אמרתי חמודי אסתי פה לא נעים ..בבקשה מאמי ...טוב אמרתי לחמודי תן לי לדבר עם אסתי ונראה...עליתי חזרה לאסתי וראיתי את אסתי בפנים של ראיתי הכל....ישבתי ליד אסתי וסיפרתי לה על חמודי ..אסתי הפתיעה אותי ואמרה תעשי מה שאת רוצה מרינה אני יושבת פה בצד ממממממממממממ ידעתי שאסתי אש...טוב חמודי עלה לסיפון וישב צמוד לידי ומזג עוד יין..שתינו ואז אסתי עברה לשבת בצד השני מולינו...אני הבנתי ואז התחלנו להתנשקר צרפתית אני חמודי בלהט..בחצי עין ראיתי את אסתי מתענגת מלראות אותנו...לאט לאט חמודי התחיל ללקק אותי בצוואר ...היתי חרמנית אש...חמודי עמד מולי עם המכנס הקצר וראיתי אך עומד טיל הכלי שלו...הורדתי את הכנס מממממממממ חמודי עמד מולי ועים הגב לאסתי..התחלתי למצוף לו את הכלי וללקק את הביצים...בחצי עיין ראיתי את אסתי עם היד בכוס משחקת....חמודי עמד והתענק מהפה שלי....לאחר 10 דקות חמודי הוריד ממני את הבגדים השכיב אותי והתחיל ללקק אותי מהרגליים ולאט לאט הגיע לכוס שלי שהיה נפוח ורטוב...התחיל ללקק את הדגדגן ולחדור לחריץ שלי אני צרחתי מעוד ..ואסתי התחילה לאונן שהמכנס פתוח מלמעלה והיה שלה בפנים על הכוס...חמודי ליקק אותי ואז פיסק לי את הגליים והתחיל לחדור לאט לאט עם הענק שלו ולהרחיב לי את הכוס התחיל לזיין אותי לאט לאט שאני בכייף שלי..ואך שהו מזיין אותי אני צועקת לאסתי בואי לידי מאמי..אסתי התקרבה אלי חיבקה אותי שחמודי מזיין אותי ונישקה אותי ..אני צורחת מעונג....וחמודי מזיין אותי ואני גמרתי חזק וחיבקתי את אסתי..ולאחר כמה שניות חמודי גמר לי בכוס הרגשתי זרם ענקי של שפיך ממלא אותי....ואז חמודי יצ ה לאט לאט מהכוס שלי ואז אסתי ראתה את הענק שלו וואוווווווווווווווווווווו אזה זין...חמודי ניגש להתקלח בצד השני של הסיפון ואני שוכבת ואסתי מחבקת אותי...ואז אסתי שואלת אותי כמה פעמים גמרת...פעמיים גמרתי...ראיתי שאסתי הייתה אדומה ולא רגועה....שאלי את אסתי באוזן..את רוצה להרגיש כלי כזה שיפתח אותך נשמה? אסתי הייתה בהלם ולא להגיבה....אסתי אני מדברת אלייך ..רוה לקבל זין שחור ועבה בוס הבתול שלך...ואז אסתי אמרה לי אני מתה לזין אבל מפחדת...ממה את מפחדת שאלתי...אני דתיה ..חחחחחחחחחחח..אסתי היום את מקלת זין...תעשי מה שאני גיד לך והכל יהיהי בסדר..אסתי ביקשה עוד יין ..ואז צעקתי לחמידי שיעלה לסיפון עירום...אני ואסתי ישבנו צמודו אחת לשניה וחמודי הגיע עירום עמד מולינו...אני התחלתי לללקק את הביצים של חמודי וקירבתי אתה ראש של אסתי שכיםה של הכלי ואסתי מהר מאוד ידעה מה צריכה לעשות..מכל הסרטים שאסתי ראתה הי ידעה הכל הכל.אסתי התחילה למצוץ את הכיפה ואני את הביצים..עמד לחמודי ברזל הזין...ככה כמה דקות ואז חמודי ביקש מאסתי לעמוד והתחיל להוריד ממנה את הבגדים..אסתי הייתה אדומה אבל אני הרגעתי אותה כל הזמן...וטסתי הייתה עירומה ראיתי את הגוף שלה....היה לה גוף מהממם...חמודי השתגע..התחיל לנשק אותה בפה ולאט לאט אסתי זרמה איתו לצרפתית ענקית..אחר כך חמודי ביקש מאסתי לשבת לידי והתחיל ללקק אותה לאט לאט מהרגליים עד לכוס הבתול ...ליקק את הדגדגן ועבר לאט לאט לחריץ הבתול שהיה רטוב ונפוח...ליקק 15 דקות ואני נישקתי את אסתי בפה פעם ראשונה שאני מנשקת בחורה בפה..ואז הגיע הרגע שאסתי מקבלת זין...חמודי הרים את הררגלים של אסתי למעלה ופיסק אותם...אסתי שכבה והייתה מוכנה להרגיש אותו..אני התחלתי למוצץ את הכלי ולהרטיב אותו ואס חמודי עמד ממש קרוב והתחיל לאונן עם הכיפה על הדגדגן של אסתי...הי ממש רעדה ..ולאט לאט חמודי התחיל לחדור עם הכיפה ואסתי צרחה לאט לאט בבקשה...חמודי חזק קצת ויצא חדר ויצא לאט לאט הכיפה חדרה פנימה הכוס של אסתי היה רטוב רצח...ואז חמודי נכנס עוד קצת ועוד קצת ממש לאט לאט והרחיב לאסתי את הכוס עד שנכנס חצי זי וחמודי התחיל לזיין אותה בעדינות....אסתי הייתה בשיגעות גמרה בצעקה אמממממממממממממממממממממממממא חמודי נדלק ונכנס פנימה עמוק עמוק והתחיל לזין אותך מהר וחזק..אסתי השתגעה וגמרה שוב......חמודי המשיך עוד קצת ועמד לגמור..אני קרבתי את הפה שלי לפה של אסתי וחמודי ידע מה הו צריך לעשות..גם אסתי ידעה מהסיפורים שלי...חמודי השפיך לנו בפה מלא שפיך חם ...אני בלעתי הכל הכל אסתי ירקה על היה ומרחה על הכוס שלה...כמה דקות וכולנו התנשקנו צרפתיתי ביחד ..וניגשנו להתקלח ..ואז שאלי את אסתי נו אך היה להרגיש את חמודי...היה מטריף אני רוצה עוד...אמרתי לך באוזן שהפגישה הבאה אני יסדר לך עם חמודי לבד טוב מאמי..אחלה ונישקה אותי בפה ...טוב חזרנו לנמל ןמישם הביתה מרוצות ומסופקות....זהו להיום יקרים שלי...מרינה marinaxxxxx@walla.com