שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  חרמנית אש...      16/7/2016
 היי חברים יקרים..כתבתי על אמא שלי ועטף מה שהיה ולא עלה לאתר...בקיצור אני ל מדברת יותר עם עטף...לפני שבוע התקשרתי לחמודי וסיפרתי לא מה שהיה עם עטף..חמודי מאוד כעס ..חמודי הזמין אותי לנמל לשוט קצת בסירה ...קבענו לשעה תשע ואמרתי לחמודי שאסתי גם מתגעגעת ותגיע איתי..הגענו אני ואסתי עלינו לסירה וחמודי התחיל לשוט ללב ים.היה חושך ורואים את תל אביבי מאוד יפה..הגענו ללב ים ווחמודי הגיש יין ויבש איתנו ..שאל אותי על עטף מה היה .אמרתי לא רוצה לדבר יותר זהו נגמר...טוב היינו בשקט כמה דקות ואז אסתי אומרת לי שהי חרמנית ורוצה שחמודי יפנק אותה...אמרתי טוב שיחזיר אותי אן לי חשק לכלום..דברתי עם חמודי והו חזר לנמל ירדתי ונפרדתי מאסתי ומחודי...חזרתי הביתה ...אסתי המשיכה עם חמודי ללילה של סקס מטורף...עשו הכל בסירה..אסתי גמרה 6 פעמים וחמודי 4 ..אסתי סיפרה לי שחמודי קרע אותה עם הזין שלו...זיין אותה בכל הפוזות..גמה בפה ליקק אותה ..חזרה הביתה אדומה בכל הגוף...למחרת חמודי התקשר אלי ודיברנו קצת ואז חמודי אומר לי שיש לא גבר להכיר לי ..חבר שלו ..אמרתי אך הוא נראה ..ויודע הכל..חמודי צחק עלי ..הבחור מזיין ללא סוף...יש לא מאהבות יהודיות והרבה...טוב תן לבחור את הפון שלי ותגיד שזה אישי ..למחרת בערב קיבלתי שיחה ..ערב טוב מרינה במפתה כבד...היי מי שם..אני מוסה קבלתי את הפון מחמודי...היי מה שלומך שאלתי..בסדר..בן כמה אתה מוסה...45 ואת 19 ..אך אתה נראה..אני נראה טוב גברי מאוד..חמודי סיפר לי עלייך...אני מאוד סקרן להפגש איתך מאמי..אפה אתה גר..ביפו ליד חמודי..אני מקש להזמין אותך למלון קטן בתל אביב ..מתי ? מחר בערב ..בסדר אני התקשר איתך טוב מוסה...אחלה ביי מאמי נשיקות...התקשרתי לחמודי מייד ושאלתי אתה בטוח שהחבר שלך סבבה? קבענו במלון בתל אביב...מאמי שתפגשי אותו .ותראי מה הוא שווה את לא מבינה מאמי..טוב בסדר ...למחרת קבענו במלון בתל אביב..בשעה עשר בלילה..הגעתי למלון עליתי לחדר והדלת נפתחה אמממממממממממממממממממממ ראיתי גבר שחור פחם אולי 2 מטר קרח אני לידו דרדסית..היי מרינה היי מוסה...היה מפחיד ישבתי בסלון כולי ביישנים ואדומה..מוסה הגיש יין אדום. כי חמודי אמר לא הכל עלי...ישב לידי הרמנו לחיים ואז מוסה שאל אותי כמה שאלות..לאחר כמה דקות מוסה ביקש סליחה ונכנס למקלחת ..התקלח וחזר שמגבר לבנה על החלק התחתון שלו..עמד מולי וליטף לי את הראש ושאל אותי אם אני נראה לך. אמרתי שבנתיים כן ..ואז המגבת נפלה לריצפה ררררררררררררררררררררררר ראיתי זין שחור ענק ועבה שלא ראיתי במציאות מעולם..היה ממש קרוב לפה שלי...בלי לדבר שלחתי לשון לכיפה וליקקתי לאט לאט הזין התחיל לעמוד ואני מלקק ומוצצת את הכיפה והזין ממשיך לעמוד הגיע למימדים ואווווווווו ירדתי לביצים וליקקתי ואוננתי את הזין...מוסה עמד בפיסוק עצם עניים והתענג ממני...הרגשתי רטובה בכוס ואני מוצצת כמו סוכריה ענקית...עד שעמד ברזל .שאלתי את מוסה כמה ס"מ הזיין שלך? 22 אממממממממממ מוסה הרים אותי כמו תינוקת השכיב אותי על המיטה פיסק לי את הרגליים ושלח לשון ענקית לחור של בתוסיק..ליקק שם וחפר כמה דקות..הכוס שלי פלט שפיך בטרוף...ואז מוסה עלה עם הלשון לחור של הכוס וחדר פנימה אוחחחחחחחחחחחחח צעקתי כמו זין הלשון שלו זיין אותי עם הלשון ומצץ את הדגדגן אני גמרתי פעמיים ...אחר כך ביקש ממני לעמוד על 4 כמו כלבה...אמר לי שרוצה שהכל יכנס לכוס הקטן שלי. ממממממממממממממממממ פיסקתי קצת את הרגליים... מוסה חבש קונדום הרטיב עם רוק את הענק והתחיל לחדור לאט לאט עם הכיפה...הרגשתי אני מתרחבת יתר מדי...הכוס שלי היה רטוב מאוד ומוס מחדיר את הכיפה ומוצי מכניס ומוצי...ואז בלי למצמץ מוסה דחף הכל פנימה אוייייייייייייייייייייייייייי ועצב שהו תקוע בכוס שלי..הרגשתי משהו מוזר בגלל הגודל...ואז מוסה התחיל להוצי קצת ולהכניס ככה כמה דקות שהכוס הקטן שלי התרגל לגודל...ואז מוסה התחיל לזיין אותי חזק ומהר..גמרתי שוב חזק...מוסה היה חרמן עלי לאחר 5 דקות שהו מזיין אותי עמד לגמור ..הסתובבתי ומוסה שלף את הקונדום והשפיך לי בפה ממממממממממממממ כמה שפיך היה לו...לאחר שנרגענו נכנסנו למקלחת ביחד..מוסה סיבן אותי וליקק אותי..התנשקנו צרפתיתי ..ומוסה אמר לי שמעולה לא זיין בחורה כמוני שאני פצצה מטריפה אותו..אני מייז ירדתי על הברכיים ומצצתי את הענק שלו עד שעמד ברזל ..חבש קונדום וביקשתי ממנו לשכב על הגב ואז אני ירדתי עם הכוס עד הסוף ממממממממממ נכנס הכל והתחלתי לעלות ולרדת זייתי אותו כמה כמה דקות עד שגמרתי שוב...מוסה קם השכיב אותי בקצה במיטה פיסק לי את הרגליים והתחיל לחדור לאט לאט עד שהכוס שלי קלט את העובי..מוסה זיין אותי חזק ומהר גמרתי שוב ..היה לי ממש כייף ..ולאחר כמה דקות מוסה עמד לגמור ..שלף את הקונדום והשפיך לי בפה הכל הכל ...נרגענו ונכנסנו שוב למקלחת ביחד..התנשקנו צרפתית הרבה...חזרנו לסלון שתינו יין ומוסה החזיר אותי הביתה.וקבענו שנדבר מחר..עליתי הביתה וכנסתי לחדש שלי הייתי עירומה וראאיתי את הכוס שלי אדום נפוח ורחב...הענק של מוסה הרחיב אותי ..נכנסתי לישון מרוצה מאוד..זהו להיום..מרינה נשיקות..marinaxxxxx@walla.com