שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  סוף סיפור מעבדול הבוגד...      12/11/2016
 היי חברים יקרים ..תודה על הפרגון אוהבת אתכם... היום אני מספרת לכם על היום הראשן באוניברסיטה...ביום רביעי התחלנו את הלימודים אני ועבדול...זה לימודי ערב מהשעה 16 ועד 22 ..הגעתי לכיתה וראיתי את עבדול....ישבנו אחר ליד השני צמודים חחח..הכיתה היתה מלאה 25 תלמידים בכל הגילאים...הלימודים מעניים אבל ממש לא קל..בהפסקה של שמונה בערב אני ועבדול ישבנו על ספסל ודיברנו קצת...ואז עבדול הרים לי את היד וליקק לי את האצבעות [רמז לי ] אני הרגשתי שהכוס שלי התעורר והתחי להרטיב....חזרנו לכיתה ולמדנו עד 22 בלילה...לאחר שכולם עזבו עבדול לחש לי באוזן אני אש עלייך מאמי..ואז עבדול אמר לי בואי אחרי נכנס לשירותים של הבנים אן אף אחד כולם עזבו...עבדול נכנס לראות שאן אף אחד ..צעק לי כנסי...נכסתי לשירותים סגרנו את דלת ועבדול חיבק אותי והתחלנו להתנשק צרפתית ..אחר כך אני ישבתי על האסלה כאילו עושה פיפי .עבדול שלף את הזרג שלו ישר לפה שלי..התחלתי ללקק ולמצוץ ולאט לאט עמד ברזל...לאחר כמה דקות עבדול הוריד את כל הבגדים ונישאר עירום..אני גם הורדתי ואז עבדול פיסק לי את הרגלים והתחיל ללקק אותי בגב ולאט לאט ירד לישבנים שלי שלך לשון ענקית לחור של התוסיק וליקק .מישם עבר לכוס הרטוב שלי וליקק הכל הכל ואז מצץ לי את הדגדגן ואונן לי עם הלשון עד שגמרתי ...אחר כך עבדול פיסק אותי עוד קצת והתחי להחדיר את הזרג השחור לכוס שלי...לאט לאט הרחיב לי את הכוס עד שנכנס הכל עד הסוף.הייתי רטובה בטרוף...עבדול התחיל לזיין אותי כמו שאני אוהבת חזק ומהר..לאחר 3 דקות גמרתי שוב חזק..שעבדול ממשיך לזיין אותי ואז שמענו בחור צועק יש מישהו שם..תסיימו אני רוצה לנקות אממממממממממממממ זה היה עובד ניקיון..עבדול המשיך לזיין אותי עוד כמה דקות ..ואז עבדול עמד לגמור סובב אותי והשפריץ לי לפה שפיך חם וטעים מלא מלא..בלעתי הכל המר המר התלבשנו ועבדול יצאה ראשון לראות שאן אף אחד..ותנן לי o k לצאת...שנינו עברנו לכיוון הרכב של עבדול ואז בזוית העיין ראיתי בחור עובד ניקיון ] נראה אתיופי מסתכל עלי ומחייך כאילו שמע הכל מה שעשינו בשירותים..אמרתי לעבדול את זה ועבדול אבל עזבי הו לא שמע ולא ראה...טוב נסענו הביתה הייתי מאוד עייפה נפרדתי מעבדול בנשיקה ועליתי....למחרת עבדול הגיע אלי בערב שנלמד יחד שנעבור על החומר...הגיע בשמונה בערב ישבנו בסלון למדנו והרבה החומר מאוד קשה..אמא שלי הכינה לנו לאכול ולשתות...לאחר בעתיים היינו עייפים וסיימנו את הלימודים .עבדול נסע הביתה ..לאחר שעבדול עזב את הבית שלי ראיתי את הפלאפון שלו ..ואוווווווווו בטוח יחזור....ואז עלה לי רעיון להציץ לעבדות בוואטספ ..נכנסתי וראיתי התכתבויות עם חברים ומשפחה..ואז ראיתי תמונה של אישה ..נכנסתי ממממממממ ראיתי שעבדול בקשר עם אישה נשואה מגבעתיים..הם ננפגשים בפע בשבוע שצימרים .עבדול מזיין אותה ...מהר סגרתי את הפון של עבדול ולאחר כמה דקות עבדול הגיע ..הפלאפון שלי מאמי..נתתי לעבדול את הפון וניפרדנו ..למחרת כתבתי לעבדול הל הכל על האישה וביקשתי ממנו לסיים את הקשר..עבדול התשולל ולא היה מוכן ..הבטיח לי הרים וגבעות אבל לא עזר כלום..בי לא בוגדים ועוד עם אישה שלא מגיעה למראה שלי ...זהו חברים הקשר עם עבדול נגמר...מחכה לכם...מייל marinaxxx@walla.com