שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  סופ"ש הקפריסין ..      12/8/2017
 הי חבים יקרים ..חזרתי לאחר כחודש שלא כתבתי לכם עלי...היום יש לכם סיפור שהייתי בחופשה מהשירות [מיוחדת] בסופ"ש ...אני וחברה שלי סגרנו חופשה 3 לילות בקפריסין ..בחמישי טסנו בבוקר.לאחר שעה הגענו למלון שעל חוף מקום מדהים..התארגנו בחדר שמשקיף לים כחול מהממם בקומה 12 ולאחר שעה ירדנו לחוף יחד אני והחברה שלי..הגענו לחוף הזמנו 2 כיסאות נוח ...וישבנו מול השמש החמה שאני והחברה עם חוטיני מטריף...כל הזאבים שהיו בקירבת מקום התגודדנו לידינו...טוב לאחר חצי שעה נכנסנו למים הקרירים אני והחברה עמדנו בן הגלים ודיברנו אך נעביר את הלילות במסיבות ווברים...שאנחנו במים הפיטמות שלו נהיום זקורות טיל מהמים הקרים ..טוב חזרנו לשבת ואני ביקשתי מחברה שלי למרוח לי שמן על הגוף...החברה התחילה למרוח שמן ואני הרגשתי חרמנית ..צמרמורת עברה לי בגוף...החברה מורחת בכל הגוף וכייף שלי..טוב אנחנו על החוף והשמש מתחילה לשקוע הי לידינו חבורה של גברים לבנים שחורים..לפי מה שדיברנו הם קבוצה של חברים מכל העולם שהגיעו לחופשה קצרה ..שמעתי בחצי אוזן שיש מסיבה לא רחוק מהחוף בלילה שזה ליד המלון שלנו..טוב בשעה שמונה ירדנו לארוחת ערב טעימה ומישם בעשר ירדנו לטילת לטיל עד שהמסיבה תתחיל..ראינו שמכינים מקום גדול למסיבה ..אני והחברה היינו לבושות במיני סקסית מטורף נעלי עקב וגופיה צמודה לחזה.אני הייתי בלבן והחברה היתה בורוד...נראה כמו שתי נערות ליווי ממממממממממממ.....טוב השעה 12 בלילה וכול החוף צועד לכיוון המסיבה שממש קרובה לחוף...אני והחברה גם הולכות לכיוון...הגענו להיה טור ארוך בכניסה בגלל בדיקות ביטחוניות שמזכירות לי את ישראל...טוב נכנסנו ועמדנו ליד הבר ..הזמנו יין אדום והתחלנו לנענע את הגוף לקצב ומוסיקה ברקע...לא עבור 3 דקות וכמה גברים ניגשו וביקשו לרקות איתנו..סבבה אנחנו ביחד רוקדות עם החברה ולאט לאט הגיעו חברה שהיו בחוף הים בצהריים...ראיתי את 3 הגברים השחורים ואת שאר החברה..ואז אחד שואל אותי היי אתם הייתה בחוף היום ..כן כן אמרנו ..המשכנו לרקוד שחברה שלי לידי וכמה חברה צמודים רוקדים גם איתנו..שאני רוקדת אני רואה שאחד הגברים השחורים שהיה איתם קם לרקוד וניגש ממש קרוב אלי הושיט לי יד.נעים מאוד אני בינו .נעים מאוד אני מרינה..הלב האנגלית..את בחורה יפה וסקסית אמר לי בינו..תודה גם אתה נראה טוב..מה אתה בחופש שאלתי כן חופשת קייץ..טוב אני ובינו רוקדים והחברים שלו מנסים להתקרה אבל בינו מעיף אותם חחחחחחחחחח השעה היתה 2 בלילה אני עדיין עם בינו וחברה שלי עם בחור שהחבורה של בינו גם רוקדת ..אני הייתי גמורה ואז אמרתי לבינו אני יושבת קצת עייפה..גם אני בואי נשב קצת ..ישבנו אני ובינו ודיברנו על הכל הכל..בינו בן 30 עובד במחשבים גר בניו יוקר..הזמין אותי חחחחח בינו שאל אותי אפה המלון שלכם .פה ממש קרוב אמרתי ..ואז התברר שאנחנו באותו מלון..אמרתי לחברה שלי שאני זזה למלון שבינו מלווה אותי..אמרה לי סבבה אני נשארת עוד קצת ..הייתה עם גבר מהקבוצה..נראה שנדלקו אחר על השני..אני הולכל על העקבים שלי ולא יכולה קשה לי..בינו ראה ומייד החזיק אותי קרוב לגוף שלו שלא אפול מהעקבים..שבינו הצמיד אותי הרגשתי צמרמורת וחרמנות...הגענו למלון וישבתי בלובי קצת לנוח..בינו שאל אותי אזה קומה אתן 12 אמרתי..יפה לכם רק לנו נתנו קומה 2 חחחח..בינו ביקש ממני שיעזור לי לחדר..סבדר אמרתי עלינו במעלית והיה מתח באוויר .הגענו בינו פתח את החדר נכנסנו פנימה וישבנו על המיטה הזוגית..אני מיד נפלתי לשכיבה על הגב שאני עם הבגדים...בינו שאל אותי מרינה הכל בסדר..כן בינו רק כואב לי קצת הראש...בינו מהר מזג מים קרים והרים אותי לישיבה ושתיתי את כל הכוס...ואז אמרתי לבינו בוא נצא למרפסת נראה את היה השקט ואת המסיבה ..עמדנו על המעקה אני ובינו..נצמדנו אחד לשני ואז בינו חיבק אותי ושאל מרינה את בסדר..כן בינו תודה לך אני בסדר..לא סיימתי ובינו סובב אותי ונתן לי נשיקה בפה .צרפתיתי אששששששששששש נצמד אלי ונישק אותי כמה דקות צרפתית ..הלשון שלו טיילה לי בפה בטרוף..בינו הצמיד את הגוף הענק שלו אלי והרגשתי את הבליטה שלו המשולש שלי...נעשתי חרמנית אש..בינו הרים אותי לחזר ללא מילים הוריד ממני את כל הבגדים והתחיל ללקק אותי מהרגלים ועלה לכוס שלי שהיהי רטוב ובוער ליקק אותו ומצצץ את הדגדגן כמה דקות אני צרחתי וגמרתחי.. בינו סובב אותי ושלח לשון לפי הטבעת שלי והתחיל לחדור עם הלשון פנימה אממממממממממממ...אחרי כמה דקות בינו עזב אותי לרגע והוריד ממנו את הבגדים מממממממממממממ הזין שלו שיגע אותי..זין ענק ועבה שחור אששששששששש...בינו תפס אותי סובב אותי על ארבע ירק על הכיפה שלו ובלי להכין אותי הרגשתי אך הכיפה שלו מתחילה להרחיב לי את הכוס..לאט לאט הכל נכנס עמוק עמוק ובינו זיין אותי חזק ומהר..אני גמרתי לאחר 2 דקות..בינו מזיין כמו סוס 10 דקות עמד לגמור שאל אותי אפה אפה מרינה...הסתובבתי ובינו גמר לי על החזה מלא מלא שפיך חם....נאגענו ונכנסנו למקלחת..בינו סיבן אותי ופינק אותי ונישק אותי הרבה במקלחת..בינוא מר לי שאני פצצה מהממת ואף פעם לא זיין בחורה כמוני..חזרנו למיטה ובינו שוב התחיל ללקק אותי חימם אותי מאוד..ואז בינו שכב על הגבר הזיין שלו עומד טיל...אני עמדתי מעל הזין והתחלתי לשבת לאט לאט.הכיפה הרחיבה לי את הכוס ואז ושבתי עד הסוףףףףףףףףףףףףףףףףףף התחלתי לזיין את בינו .עליתי וירדתי מהר מהר עד שגמרתי חזק..בינו ביקש ממני להמשיך עוד עד שעמה ליגמור אני מהר קפצתי ועם הפ ה מצצתי ואז הרגשתי שפריץ של שפיך רותח ממלא את הגרון שלי..בלעתי הכל הכל ושכבנו לנוח..השעה הייתה 4 בבוקר אני ובינו עירומים במיטה ואז צילצול בדלת..מרינה מאמי זאת אני...ניגשתי עירומה לדלת וחברה שלי עמדה שם..מרינה מה זה מאמי..ששששששששששששששששש אני עם בינו פה בעתיים ..הזדיינו בטרוף..באמת...ואז נכנסה למקלחת להתקלח.אני חזרתי לבינו לשכב לידו..לאחר כמה דקות החברה צועקת לי מרינה בואי בבקשה..ניגשתי נכנסתי למלקחת והי שאלה אותי אך היה ואך בינו..אני הרגשתי שהי חרמנית לזין של בינו גם.....ניגשתי לבינו שאמרתי שהלילה יש מסיבה..חזרתי למקלחת לאמרתי לחברה שלי שתתכוננן למסיבה שח סקס איתנו...באמת ? כן מאמי ונתתי לה נשיקה בפה..הי תפסה אותי והתחילה לנשק אותי צרפתיתי כמה דקות ואמרה לי שהי חרמנית...חזרתי לבינו..ואחר כמה דקות הי ניגשה למיטה עירומה ונשכבה לידי...בינו התחיל למזמז אותה התקרב ונישק אותה נשיקה קטנה..אני רואיתי את זה קמתי מהמיטה ועברתי לשבת על הכיסה...ראיתי אך בינו מצרפת אותה ומחרמן אותה..ניגשתי גם והתחלתי לנשק אותה ואת בינו...לקחתי את היה לשלה והנחתי אותה על הזין של בינו ממממממ מה זה ? לחשתי לה באוזן זה הזין של בינו מאמי...בינו סובב אותה על ארבע גם והתחיל לחדור לכוס שלה לא טלאט..היי צרחה מכאב כי הכוס שלה לא רגיל לזין כזה..אני ירקתי על הכיפה ובינו נכנס עוד ועוד ולאט לאט נכנס הכלללללללללל התחיל לזיין אותה והי צורחת בינו מזיין כמו סוס והי צורחת וגומרת נזל לה מהכוס מלא מיץ לבן של חרמנות...ביונ עמד לגמור שלף את הזין מהכוס שלה והשפיך לי בפה הכל הכל ..מילה אותי השפיך...החברה ראתה והתחילה לנשק אותי צרפתית לטעות מהשפיך...השעה הייתה 4 בבוקר שלושתינו נזרקנו לישון עד השעה 12 בצהריים של יום שישיש..עד ראשון בבוקר שלושתינו היינו יחד בכל החופשה..היינו מזדיינים בצהריים בבוקר בלילה כל הזמן היינו מזדינים.....שניפרדנו מבינו אמרנו שיגיע לישראל נחגוג איתו...בדרך חזרה חברה שלי נישקה אותי וביקשה ממני עוד סקס כמו שהיה לנו בקפריסין...אני מבטיחה לך מאמי..מחכה לכם יקרים שלי..ביי מרינה המייל marunaxxxxx@walla.com
 >>  שגיב        15/10/2018
 היי מירב אשמח אם תיצרי קשר
 >>  מענג        27/8/2017
 אהלן מירב

מחכה לך לענג ולהטריף אותך, לממש פנטזיות שלך
צרי קשר במייל xupdhhh@gmail.com
 >>  מרינה        24/8/2017
 היי מירב היקרה.. יותר קל היה לי לראות מה שכתבת במייל שלי ולא פה ..אני לא נולדתי בישראל את צריכה להבין אותי ..זה מאוד מעליב שתדעי..