שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  סופ"ש בים המלח..[בדואי מהפזורה]      11/8/2018
 היי חברים ..תודה על הפירגון..שבוע שעבר הייתי בחמשוש בים המלח..[חופשה קצרה מהעבודה] הגעתי עם חברה שלי למלון ..סידרנו הכל וירדנו לבריכה .השעה הייתה שתיים בצהריים..חם מאוד ..אנחנו חים חוטיני נכנסות למים להתרענן וחוזרות למטיה ע ל המים...כבר בהתחלה המציל מנסה להתחיל איתנו ..חרמן נראה לי...טוב בשעה 4 עלינו לחדר לנוח ..ובערב בשמונה ירדנו לאכול..אני לבושה סקסי וחברה שלי ברגיל..נכנסנו לחדר אוכל..הייה טעים...מישם עברנו ללובי לראות הופעה של זמרתה שהייתה שם...אנחנו יושבות הזמנו יין ..כל הלובי מלא ונחמד..ההופעש נגמרה 11 בלילה וכל הלובי התחיל להתפנות ..נשארנו אני והחברה ועוד כמה קבוצות של אורחים ..דיברנו בכייף..חברה שלי סיפרה לי על הפרידה מהחבר שלה..השעה הייתה 12 בלילה.חברה שלי עלתה לישון הייתה עייפה ובבואסת..אני ישבתי עם היין לבד שותה ..לידי ישבו עוד קבוצה שצחקו והיו בכייף...שאני שותה את סוף הכוס יין ראיתי איש שחור גדול שנראה אחד מהמלון...עבר לידי וראיתי בתג שעל החולצה מנהל משקאות ומזנונים..הו עבר לידי ועשה לי עניים...בהתחלה לא הבנתי מה הקטע..ישבתי עוד קצת ואז ראיתי את באיש מגיע אלי ומוזג לי יין כמו שהזמנתי..לא הבנתי מאפה הו יודע מה אני שותה..מתברר שהרגענו הו קלט אותי ונדלק..אמרתי תודה לך ..בכייף אמר לי ..נעים מאוד אני סוהיל .נעים מאוד אני מרינה...עד מתי את פה? עד מוצ,ש .תעשי חיים..אני מנהל פה במלון..אם את צריכה משהו בכייף.תודה .סוהיל ..עליתי לחדר לישון..למחרת יום שישי ירדנו לבריכה לאחר ארוחת בוקר ..חברה שלי נכנסה למים ואני יושבת בשמש...אז אני רואה את סוהיל מסתובב בבריכה ומדבר עם עובדים המלון..היה ממש קרוב אלי..שסיימם איתם אמר לי היי מרינה מה שלומך..אך במלון? הכל טוב..נחמד מאוד..והענים של סוהיל נתקעו לי בתוך העניים שלי..כאילו רוצה להתפוצץ עלי..אני מכירה את ההרגשה..בשעה 4 חברה שלי עלתה לחדר לישון אני נשארתי בבריכה..שאני שוכבת בשמש מגיע אלי מלצר עם יין ואבטיח ..בבקשה זה בשבילך ..תודה לך..ידעתי שזה סוהיל..שתית את היין והאבטיח היה קר בטרוף...לאחר שעה הגיע שוב המלצר עם עוד יין ופתק קטן ...שתיתי וראיתי שסוהיל מסר לי טלופן וביקש שהתקשר בערב בערב...טוב סיימנו לאכול אני והחברה וישבנו בלובי..בשעה עשר אמרתי לחברה שיש לי פיפי..נכנסתי לשירותים והתקשרתי לסוהיר..היי סוהיל מה נשמע אני מרינה..היי מרינה מה שלומך..רציתי לשאול אותי משהו..היום אני לא במשמרת ורציתי להזמין אותך לטייל הפה בטיילת .אני עם רכב ..חשבתי חשבתי ואמתי סבבה...בשעה 11 בלילה אני מחכה לך בכניסה..ללללללללללללללא מאמי אסור לי במקום העבודה להפגש עם אורחי המלון..תקדמי קדימה אני יראה אותך..בשעה 11 אמרתי לחברה שלי שהכרתי גבר ואני נפגשת..סבבה בכייף אמרה לי...טוב11 בלילה אני צועדת קדימה ולאחר שעברתי את המלון עצר לידי רכב שחור וחדש..היי מרינה..נכנסתי ..הי סוהיל היי מרינה..היה ריח וניל מאוד נעים..נסענו עד לקתה הטיילת ועמדנו עם הרכב פונה לים וסוהיל סיפר לי על החים שלו..מתברר שסוהיל בדואי מהפזורה שבט ליד דימונה..עובד 20 שנה במלון.. גר ליד המלון בחדרי עובדים ..וכול חודש קופץ לבקר את המשפחה..סוהיל גרוש בן 50 נראה מעולה..שחור שרירי ונעים מאוד...לאחר שעה של דיבורים התחלנו להצתרפת בטורף...סוהיל מלקק לי את השפתיים ומנשק אותי צרפתית מממממממממממ הכוס שלי רטוב ..גם הרגשתי שעומד לסוהיל הזין...לאחר הנשיקות סוהיל סיפר לי על הסקס שלו..הו חוגג במלון עם מלא מלא נשים ישראליות שמגיעות לחופשה וגם מכל העולם...יש נשים שמגיעות למלון לחגוג עם סוהיל...לא הבנתי למה ...שאלתי את סוהיל ..אפה אתה נפגש איתן...ואז סוהיל סיפר לי שיש לו חבר גם מנהל שבלון ליד שהם מסדרים אחד שלי חדר צדדי למפגשים...ואז סוהיל שואל אותי רוצה לראות את החדר? ברור ..תן גז...מגענו למלון ליד ונכנסנו מדלת צדדית...הגענו לחדר..נחמד..סוהיל מהר הדליק את המזגן..ונכנס למקלחת..אני יושבת על המיטה ואז סוהיל חוזק אלי על מגבת..עמד מולי..אני בלי הרבה דיבורים שלפטי את המגבר מסוהיל מממממממממממממממממממ עכשיו אני מבינה למה כולן חוזרות אלייך ..ראיתי זיין של סוס ..שחור עבה ברמות..ביצים מלאות רצחחחחחח...אני בוערת בכוס שלי..לא עברו שניות ואני באוויר על הידים של סוהיל ..הרים אותי בפיסוק והתחיל ללקק לי את הכוס ואת הדגדגן ממממממממממ אני מרטויבה לסוהיל את הפה..וסוהיל מלקק אותי כמו סוכריה...אחר כך סוהיל העמיד אותי על 4 ושלך לשון ענקית לחור שת התוסיק שלי..ליקק וזיין שם..אני גמרתי חזק..הסתובבתי וראיתי את הזין של סוהיל עומדדדדדדדדדדדדד התחלתי ללקק את הכיפה ..סובבתי את הלשון מסביב להכנסתי את הכיפה לפה כמה שנכנס..ליקקתי ומצצתי ..מישם ירדתי מהכיפה על הוריד וביצים..ליקקתי את הביצים ועליתי שןב לכיפה..מצצתי בטרוף...עמד לסוהיל הזין ברזל..סוהיל שואל אותי אך אתה רוצה להרגיש אותו? עמדתי על 4 כמו כלבה מיוחמת ..סוהיל ירק על הכיפה מלא מלא רוק והתחיל להחדיר אותו מממממממממממממ לא נכנס בהתחלה..הכוס של צר ובכיפה ענקית..לסוהיל יש נסיון ..החדיר בקטנות לאט לאט עד שהכוס שלי התרחב..ואז סוהיל כל פעם נכנס יותר ויותר...עג שנכנס חצי זין סוהיל התחיל לזיין אותי..גמרתי שוב..סוהיל סובב אותי על הגב הרים לי את הגלים למעלה שהכוב שלי בולט...והחדיר את הזין לאט לאט פנימה עד שנכנס חצי..סוהיל מזין אותי ואני מאוננת על הדגדגן וצורחת..גמרתי שוב..לאחר 10 דקות סוהיל שאל אותי אפה לגמר..לא עברה שניה והגרון שלי מלא בשפוך סמיך...סוהיל גמר מלא מלא...אחר כך שני שוכבת סחוטה על הגב סוהיל מלקק לי את הכוב והדגדגן להרגיע אותי..לאחר 15 של רגיעה סוהיל התחיל שוב ללקק לי את הכוס ואת החור של התוסיק.. ליקק אותי ואני רטובה בטרוף..ואז סוהיל הרים אותי באוויר פיסק לי אתה רגלים ואני החלקתי על הזין מממממממממממ נכנב הכל הכל קרע אותי...הרגשתי מלא ..סוהיל מקפיץ אותי באוויר ומזין אותי מהר וחזק...אני בעננים..לאחר 10 דקות של קריעה סוהיל השכיב אותי על הגב פיסק לי את הרגלים והחדיר את הזין עמוק עמוק וזיין אותי קרע אותי...עמד לגמור..תגמור בפניםםםםםםםםםםםםםם גמר לי בכוס הציף אותי...ישבתי בפיסוק רגלים שכל השפיך נוזל החוצה...לא נרגעתי וסוהיל עפ הלשון בחור שת התוסיק...מלקק מרטיב ומחדיר אצבע פנימה...מממממממממממ מזיין אוית עם האצבע אני מתגרה ומרטיבה...עברנו ל69 שאני מוצצת ומלקק את הביצים וסוהיל מזיין אותי באצבע ולשון...לאחר כמה דקות סוהיל שוכב על הגב ואני עומדת מולו..סוהיל הרטיב לי את הכוס ואני התחלי לרדת לזיין ..לאט לאט ישבתי על הזין שחדר עמור עמןר..התחלתי לזיין את סוהיל ושנינו צורחים סןהיל מרים את הזין שיכנס פנימה יותר ומנשק אותי צרפתית ממממגמרתי פעם רביעית...ואז סוהיל שולף את הזין מהכוס שלי ומכוור לחור של בתוסיק מממממממממממממ אני במינה שהו רוצה לזין אותי בתחת...אני מרפה ומריטיבה בהרבה רוק בחריץ שלי...ומתחילה לשבת על הכיפה..סוהיל שוכב על הגב ואני יורדת בלכיפה שתכנבס לחור של התוסיק שלי...אני מתחילה לאט לאט לסובב את הכיפה עם הרבה רוק...מנסה לשבת ומרגישה לחץ....10 דקות שאני מנסה להכניס את הכיפה פנימה..הרפתי עוד ואז הכיפה התחילה להרחיב אותי...הרגשתי לחץ ו רציתי להרגיש אותו...מרחתי רוק וגם סוהיל מרח רוק על הזין..ושראיתי שיש פתיחה ירדתי עוד מממממממממממממממ הכיפה חדרה אלי קרעה אותי..סוהיל התחיל להרים את האגן שלו שיכנס הזין פנימה. נכנס 5 ס"מ וזיין אותי..5 דקות לא עברות וסוהיל השפיך מלא מלא הציץ לי את התוסיק...וואווווווווווו...נרגענו התקלחנו השעה היתה 4 בבוקר...חזרתי למלון סחוטה מסקס...למחרת בשבת ראיתי את סוהיל לפני שעזבנו...לחצתי יד ואמרתי שנהייה בקשר...וואווווווווווווו .ביי