שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  חג שבועות שמח.      8/6/2019
 חג שמח חברים יקרים ..הרבה זמן לא כתבתי סליחה..היום אני כותבת לכם על גבר שהכרתי ...יום אחד אני רואה במייל שלי מייל לא מוכר לי..פתחתי וראיתי 2 תמונות מממממממממממממ שך זין שחור ענק ועבה ..כתוב שם...היי מרינה נעים מאוד אני אמיר מתל אביב מעניין להכיר אותך ..ראיתי באתר תמונות שלך ומה שכתבת ורציתי להכיר אותך..ביי ..אני ממשיכה לעבור על המיילים שלי ..לאחר כמה ימים כתבי לאמיר חזרה שיכתוב לי מי הו ..[התמונות הרסו אותי ] לאחר כמה מילים בנינו הבנתי לאן נושבת הרוח..קבענו במסעדה קפה ליד הים ..הגעתי לשם וראיתי בחור ממוצע שחור קרח לבוש בפוזה של מרלונברדו ..קבעתי איתו שישב ממש בשולחן צדדי וצבע חולצה לבן..ניגשתי וחצי את היד וישבתי ..הזמנו יין אדום עשינו לחיים ..לחצנו יד...לפני שהכל ביקשתי מאמיר שלא ישקר לי בכלום..שידבר אמת וחופשי....טוב אמיר התחיל לספר לי את סיפור חייו..175-40 במקור גר ליד באר שבע ..עובד במסעדה בתל אביב אחרי על כל העובדים במטבח ..לאחר שעתיים אמיר הזמין לי מונית חזרתי הביתה במחשבות על אמיר..הו גבר ממש גברי ומטריף..הזין שלו בתמונות חלום של אישה..חשבתי שבוע שאמיר כותב לי כל יום למייל שמרגע שראה אותי לא מפסיק לחשוב ולפנטז עלי...שאני החלום של החיים שלו..זה הדליק אותי הייתי חרמנית לזין שחור ..לאחר שבועיים קבענו בצימר דיסקרטי בדום תל אביב... אמיר הזמין לי מנית מהבית ..ירדתי לבושה ברגיל עם משקפי שמש גדולו ת שמסתירות את הפנים....עליתי למונית ודיברתי שאנגלית ביקשתי לנסוע לכתובת של הצימר.בדרך דיברתי עם חברה ברוסית שיבין שאני לא מדברת עיברית..הגענו לצימר דלת חשמלית נפתחה המונית נכנסה ממש צמוד לדלת הצימר ...נתתי לנהג 50 שקל [כמובן שאמיר שילם בסוף]נכנסתי לצימר ממממממממממממממממממ מדהים ..אמיר עמד עם פרח ורד נתן לי נשיקה והגיש לי יין ..שתינו בכייף...לאחר כמה דקות אמיר הכין את הגקוזי הוריד את הבגדים ונכנס..אני התחלתי להוריד את כל מעלי ..אמיר ראה אותי בעירום מממממממממממממממ מרינה את מלאכית שירדת מהשמיים..נכנסתי לגקוזי צמודה לאמיר ..אמי לא עמד בפיתוי..התחיל לנשק אותי בקטנות..ראיתי שהזין התחיל לעמוד לאט לאט והגיע לשיא ממממממממממממ זין שחור ענק ..הכוס שלי הרטיב בטרוף..אמיר התחיל לשק אותי בפה צרפתית ..זרמתי בנשיקות עמוקות עם לשון ...לאחר כמה דקות אמי הרים אותי מהגקוזי למיטה וירד לי לכוס עם הלשון ממממממממממממ ליקק אותי כמו כלב מיוחם..ליקק את החור של התוסיק את הדגדגן ודחף לשון עמוד לכוס הרותח שלי...גמרתי חזק...אחר כך אמי עמד שאני יושבת על המיטה..הגיש לי את הזין מממממממממ התחלתי ללקק את הביצים ועליתי לכיפה לאט לאט..אמיר השתגע ..מצצתי אותו עמוק עמוק..לאחר כמה דקות אמיר הרים אותי באוויר שאני עם רגלים פסוקות הכוס שלי רטוב ..לאט לאט ירדתי על הזין ..בהתחלה הכיפה הרחיבה לי את הכוס ואז ננכס הכלללללללללללללללללל עד הסוף אוחחחחחחחחח אמיר שיפד אותי הקפיץ אותי על הזין שלו ומלקק לי את הפיטמות מוצצץ אותם ומנשק לי בפה הזין משופד לי בכוס מממממממממ אני גמרתי שוב..לאחר כמה דקות שאמיר מזיין אותי..עמד לגמור..רציתי לטעות ..ירדתי מהר והכנסתי את הזן לפה שלי לקבל שפריץ של שפיך רותחחחחחחחחחחח..אמיר השפיך מלא מלא הציף לי את הפה...כמה שניות עברו ירקתי הכל ליד והיתחלתי למרוח על החזה והכוס שלי..ועל הזין של אמיר....נכנסנו למקלחת יחד...אני ניקה אותי עם מים חמים וסבון ..ואני גם ניקיתי את אמיר ..חזרנו לשתות עוד יין..דיברנו קצת וחזרנו לסיבוב שלי ...אמי התחיל ללקק אותי בכל הגוף...הלשון שלו חפרה לי בכוס ממממממממ התחלתי להרטיב הסכוס שלי רצה עוד זין...ביקשתי מאמיר לשכב על הגב...הרבתי לאמיר את הרגלים למעלה התחלתי ללקק את הביצים ..אמיר השתגע ..שהלשון שלי על הביצים ירדתי לחור של אמיר מממממממממממ אמיר צרח התשגע ואני מלקק אל הביצים ויורדת לחור כמה דקות ועולה לכיפה מוצצת עמוק עמוק..אחר כך אני עמדתי מעל הזין והיתחלתי לרדת בישיבה שיכנס טוב טוב לכוס הרעב שלי..ירדתי לאט.הכיפה נכנסה והרחיבה לי את הכוס לאט לאט ישבתי עד שנכנס הכללללללללללללל התחלתי לזיין את אמיר מהר וחזק..כמה דקות אני מתפוצצת וגומרת בטרוףףף...שהזין של אמיר עמוד בכוס שלי ..אמיר צורח אני גומר..הרגשתי זרם ממלא לא את הכוס השפיך רותח..כמה שניות ואני עולה ושולפט את הזין של אמיר מהכוס שלי...נזל לי הכל השפיך שאמיר השפיך לי בפנים ...וואווווווווווווווווו התנשקנו כמה דקות ונכנסנו שוב למקלחת ..חזרתי הביתה לפנות בוקר נרדמתי כמו תינוקת..מאז אני איתו בסקס מעולה...בסיפור הבא הכתוב לכם על הסקס שעשיהו בים..ביי חברים..מרינה
 >>  מרינה        10/8/2019
 היי חברים יקרים..היום אני ממשיכה לכתוב לכם על אמיר שכתבתי לכם בסיפור האחרון .לפני שבוע אמיר הזמין אותי לים אבל בלילה מממממ...זה היה בשישי בלילה..אמיר הגיע אלי אסף אותי בשעה עשר בלילה ונסענו דרומה ..שאלתי לאן נוסעים? לאשדוד למרינה מחכה לך הפתעה מאמי..בדרך דיברנו שהתגעגענו לסקס שעשענו..טוב הגענו למרינה ירדמו מהרכב וישבו לשתות יין אדום ..תוך שאנחנו שותים אני כל שניה סימס בפון ...שאלתי הכל בסדר ? כן מאמי הכל דבשששששששששששש...טוב סיימנו לשתות ואמי אוחז ביד שלי ואנחנו הולכים לכיוון המזח שיש הרבה יאכטות..הגענו ליאכטה לא גדולה אבל מדליקה בטרוף...עמד שם בחור שחור עם חלוק לבן מגש ויין 2 כוסות ואמר באנגלית שלום וברוכים הבאים לשייט תענוגות..נכנסנו פנימה ומייד עלינו למעלה ןקומה שמעל ...ישבנו על כורסה מעור צבע שחור ולאחר כמה דקות המנועים התחילו לעבוד ואנחנו בשייט ללב ים...מדהים ..שתינו וראינו את העיר אשדוד מתרחקת מאיתנו..ואחר ששתינו בקבוק יין אמיר התחיל לנשק אותי בפה צרפתית ומלקק לי את הצאוור ולוחש לי לאוזן..התגעגעתי אלייך נסיכה שלי ונישק אותי..ראיתי שעומד לא הזין טיל..התחלתי להרטיב הפיטמות שלי עמדו כמו זין..אמיר התחיל למזמן אותי ..שאלתי את אמיר מה עם הבחור שלמטה ? לא נעים..עזבי מאמי הו משיט אותנו ומכין לנו לאכול עוד שעה..טוב אני זרמתי..אמיר עמד מולי הוריד את כל הבגדים ממממממ עמד הזין ברזל ..גדול ועבה אוחחחח הכוס שלי התחיל לפמפם..אמי קרב את הזזין לפה שלי התחלתי ללקק את הביצים ועליתי לכיפה לאט לאט ..ליקקתי את הכיפה ואז בלעתי את הזין כמה שיכולתי..אמיר מייד התחיל לזיין אותי בפה..הכל היה שקט מסביב רק אנחנו והים..כמה דקות עברו ואמיר התחיל להפשיט אותי ...הייתי עם חוטיני לבן ואז אמרתי לאמיר..מה עם הבחור לא נעים..כל בסדר מאמי ..אמי הרים אותי באוויר נישק אותי והושיב אותי על הכורסה בפיסוק רגלים..התחיל ללקק לי את פי הטבעת עם לשון שחודרת פנימה מדי פעם מממממממממממממממ הרגשתי בעננים..מישם עלה עם השךון לכוס שהיה רטוב ליקק והחדיר לשון..זין אותי עם הלשון ועלה לדגדגן ..מצצץ אותו ואחר כמה שניות גמרתי אששששששששששש בפה שלו..אמי פיסק אותי והתחיל להחדיר את הכיפה הענקית פנימה...אוווויי הכיפה כל כך עבה שלכך כמה שניות עד שחדרה..ואז החדיר את כל הזין פנימה זיין אותי כמו שאני אוהבת...גמרתי שוב בצרחות...אמיר סובב אותי על 4 כמו כלבה מיוחמת..שהכוס שלי בולט החוצה ..אני נתן לי למצוץ את הזין שהכוס שלי לכיוון הכניסה שעלינו ..אני מלקק את נכיפה ומוצצץ.אמיר מזיין אותי עם האצבעות ..3 אצבעות בכוס והזין בפה שלי..לאחר כמה דקות אני בטרוף אני מרגישה משהו עבה וקשה חודר אלי לכוס משהו גדול יותר מהזיין הענק של אמיר..מממממממממממממ אמיר מנשק אותי בפה ואני מרגישה שזיין ענק מזין אותי..אמי לוחש לי באוזן..זוכרת על ההפתעה? אאאאאאאאאאאא ואני מרגישה שאני נקרעת ..הבחור שקיבל אותנו מזיין אותי כמו סוס...לאחר כמה דקות הבחור מסובב אותי מרים אותי האויר ומשפד אותי על הזין הענק שלו..אני זורמת איתו שהזיין תקוע לי בכוס ני מתנשקת צרפתית עם הבחור..אמי עזב אותנו לבד שאני ירגיש חופשיה איתו..הו מזיין בטרוף קרע אותי..10 דקות אני גומרת שוב חזק...הו ממשיך לזיים אותי ואמיר חזר..אחר כך הבחור שכב על הגב אני התחלתי לשבת אל הזין לאט לאט עד שנכנס הכל..עליתי וירדתי זייתי אותו מהר וחזק..אמי עמד מאחור מרח רוק בפי הטבעת שלי והתחיל לחזור אלי שאני בקבלת זין מהבחור ממממממממממממממ אמי כיוון את הכיפה לחור שלי והתחיל לחדור פנימה..אממממממממממממממממא זה כואב לי צרחתי..אמיר מנסה לחדור ..אני שחררתי את השריר מהישבנים שלי הרפתי ואמיר חדר אלי עם הכיפה בלבד שאני מקבלת זין בכוס..כמה שניות ואמיר השפיך מלא מלא שפיך על הישבנים שלי..ואז הבחור סובב אותי פיסק אותי והתחיל לזיין אותי שכל הזין נכנס עד הסוף..לאחר כמה דקות הבחור עומד לגמור שלפתי את הזין מהכוס ונתתי את הפה שישפיך לי ..ממממממממממממממממ שהפיך בטרוף ..משפריץ כל שניה..5 השפרצות בפה שלי הציף אותי בשפיך..והרחיב לי את הכוס רררררררררררררר..התקלחנו שתינו ובשעה 4 לפנו בוקר חזרנו..היה מדהים מומלץ מאוד בנות ...שנפרדתי מהבחור בנשיקה צרפתית הו הזמין אותי לעוד שייט ..אני חושבת על זה...ביי הנתיים יקרים שלי...מחכה לכם..מרינה