שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  אלינור  פעם ראשונה שלי      25/9/2007
 הי קוראים לי אלינור אני בת 24 התחתנתי לפני שנה ובעלי ניר היה הגבר הראשון שלי .ואני שמרתי ביתוליי לאחרי החתונה. ביום החתונה וכמעט לקרת סוף הערב בעלי אמר לי אני יטרוף אותך אני יתן לך לרצות אותי עד המוות..(זה כי אני תמיד היתי מתחמקת מהמיזמוזים שלו בזמן הקשר) הלכנו אחרי המסיבה ישר לשדה התעופה בן גריון ומשם טיסה לאי בהואי. ושם השכרנו בית מעץ והינו לבד הגענו עיפים מאוד ישנו עד למחרת שזה יום שלישי אחרי החתונה כי הטיסה היתה ארוכה. ביום השני יצאנו אני והוא לטיול באי והלכנו עם ציוד לבילוי לילה מחוץ לבית שהשכרנו הוא לא נתן לי ללבוש חוץ מהבגד ים שלי (בקיני אדום) ומעליו שמלה קלה. ולא לקחתי איתי כלום חוץ ממגבות. כשהגענו למטרה שלנו הוא הכין השקי שינה שלנו וישבנו לנוח ולשתות משהו. ואז התחיל לנשק אותי ואני חבקתי אותו חזק והתחלתי לנשק אותו בהתלהבות. ואז פתאום עזב אותי אמר לי עוד לא הגיע הזמן בואי לשחות ירדנו לים וזה היה חלק נסתר כילו שהוא בריכה ושם הוא התחיל לחבק ולענג אותי ואני לא יכולתי והוא ראה שאני התחרמנתי אז הוא עזב אותי ויצא. הלך להכין אוכל ישבנו ואכלנו וכל היום היה מחרמן אותי ועוזב אותי כשרואה שאני מוכנה לו. ובערב ישבנו ודברנו והוא חיבק אותי והתחיל לגעת בגופי ואני התחלתי להתפתל במקומי וצמרמורת עלתה בכל גופי. הוא שאל אותי מה הכי רוצה עכשיו אמרתי לו אתה. ואז הוא הפעם אמר שעכשיו אני יחווה את הסקס הראשון והכי מהמם בחיים. ואז התחיל לנשק אותי ולגעת לי בכל מקום בגוף בלי להוריד לי השמלה. ואני התחלתי לגעת בעצמי ואמרתי לו יאללה כבר אני לא יכולה. אמר לי יש עוד זמן. דמעות התחלו לזלוג לי מהעיניים ואני חרמנית והוא מושך הזמן עד שלא יכלתי השכבתי אותו על שק השינה הפשטתי אותי והפשטתי את עצמי והתחלתי לנשק אותו חזק והוא נשחף התחיל לנשק אותי בכל מקום בחזה ובכוס עד שנהיתי רטובה מאוד. ואז הוא אמר לי יאללה ואז נכנס לי במכה אחת זין של 28 ס"מ וזה כאב אבל מרוב רטיבות התחלתי להנות והוא התחיל לכנס ולצאת ולנשק אותי ולגעת בחזה ופתאום אמרתי לו הנה אני מגיעה לאורגזמה והתקפצתי והגעתי לאורגזמה חזקה וגדולה .אבל לפתע לו היה תיכנונים אחרים הוא לא תכנן לגמור עכשיו והמשיך ואני לא יכלתי עוד והתחננתי לו שדי אני לא יכולה עד שלאחרי האורגזמה הרבעית שלי הוא גמר בתוכי חזק הרגשתי זרם חם בתוכי ואז קפץ ורעד כל גופי כההוא יצא ממני . והתחיל לנשק אותי וחיבק אותי וישנו. ולמחרת העיר אותי בנשיקה . ונתן לי אחלה של ארוחת בוקר אחלה זיון שני של חיי. ומהיום הזה אני לא יכולה לישון בלי שהוא לידי. ואני יכולה לומר שאפילו אם הכרתי 100 בחור אבל מה שבעלי נותן לי איש לא יתן לי.. ואו איזה כייף לחוות האורגזמה הראשונה שלך עם בחור ושיהיה בעלך.
 >>  אליבלוף        11/4/2007
 מה את לא כתבת בסיפור הקודם שהית בת עשרים ושנים גמרו לך בפה? אך יכול להיות שבסיפור הזה את בת עשרים וארבע ובעלך הוא הראשון? חתיחת אוכל בתחת מוצץ ושותה שפיכך דביק חתיחת אדיוט
 >>  יאיר        27/10/2007
 למה ניראה לך שיש לו 28 ס''מ אחד הזיינים הכי גדולים שנמדדו אי פעם היה 28 ס''מ כנראה זה באמת היית הפעם הראשונה שלך כי את לא מבינה כלום....
 >>  זהר        13/10/2007
 אני מוכן ללקק לך את התחת סוטה קטנה
 >>  סמ        26/9/2007
 חסר פרטים שרק מי שעברה את זה יכולה לדעת אז פנטזיה יפה
 >>  sex        21/9/2007
 see me in camera in show sex :P ok
 >>  O_o        17/9/2007
 נימפומנית בת 10 עם שגיאות כתיב!