שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall

>>  קובי  המשך חילופי זוגות חרדיות חלק 2      9/5/2023

לאחר שרחלי ושלומית גילו שהן בהריון
התארחנו בשבת אצל רחלי ויעקב ולהפתעתי
רחלי הזמינה לשבת גם את אחותה הגרושה ציפי לשבת, התאכזבתי מאוד כי חשבתי שלא נוכל לעשות כלום...
במשך הסעודה דיברנו על דא והא והיתה איזשהו מתח מיני באוויר,ציפי אחותה של רחלי היתה סקסית היא היתה בת 31 גדולה מארבעתינו ב6 שנים כשהסתיימה הסעודה רחלי ביקשה שציפי תישן אצלנו כי אצלה אין מקום. שלומית הסכימה כשיצאנו הביתה רחלי נתנה לי נשיקה ולחשה תיהנה עם ציפי הערב
הגענו הביתה שלומית וציפי ישר התפשטו
מהבגדים שלהם (שלומית מאז השבת הראשונה החליטה שהיא לא הולכת יותר עם תחתונים )
ושלומית אמרה לי שהיא רוצה שאני יזיין אותה וציפי תצטרף, הנהנתי עם הראש בהסכמה
היה ליל שבת משוגע הלכנו לישון רק ב4 לפנות בוקר ציפי ידעה לתת את כולה (בעלה הפסיד שהוא התגרש ממנה)
בשבת בצהרים קמנו אמרתי לשלומית שאין לי כח לקום ושהיא תלך להודיע לרחלי שאני לא יגיע לסעודה, ציפי הצטרפה שגם לה אין כח ללכת אז נשארנו שנינו ושלומית הלכה כל הצהרים להיות עם רחלי ויעקב
לאחר שעתיים אני שומע צליל מהטלפון
ישר הלכתי לבדוק מי שלח בשבת הודעה
אני רואה שזה מיעקב, פתחתי את ההודעה ואני רואה שהוא שלח לי תמונה של שלומית רוכבת עליו ורחלי יושבת עם הפות על הפה שלו התחרמנתי מאוד והראיתי לציפי, היא ממש נהנתה ובוקשה שאזיין אותה פעם שלישית לשבת הזו.
במוצאי שבת באתי להחזיר את ציפי ולאסוף את שלומית
מהשבת המרוממת שעברה עליה כשהגעתי ראיתי שרחלי מחויכת שאלתי מה קרה אז היא עדכנה אותי שהן החליטו בשבת שנטוס לוינה לשבוע חופש בשבוע הקרוב והן הזמינו כרטיסי טיסה ובתי מלון.
כשהגיע יום הטיסה שלומית היתה מרוגשת
וכשארזנו מזוודה ראיתי שהיא מכניסה בגדים חדשים שקנתה.
הגענו לשדה עלינו למטוס
ישר שירדנו מהמטוס בוינה רחלי נכנסה ראשונה לשירותים בשדה התעופה ויצאה ללא פאה עם חולצת בטן וחצאית מיני ומגפי עור עד הברכיים, שלומית נכנסה אחריה ויצאה גם ללא פאה עם טופ סטרפלס ומכנסי סקיני ונעלה נעלי עקב . רחלי דרשה שאני ויעקב נוריד את הכיפה, לא היתה לי ברירה והורדתי.
רחלי ישר נצמדה אלי ושלומית ליעקב הן הודיעו לנו שבחוץ לארץ הן מחליפות בעלים עד שחוזרים לארץ, וזה אומר שאני יושן עם רחלי ויעקב עם שלומית.
שלומית טענה שבגלל שבשבת הראשונה הן נכנסו להריון אז אנחנו לא יודעים מי האבא ולכן כל אחד יצטרך לזיין את האשה של החבר כדי שהילד יצא אפוי
הגענו למלון התארגנו ליציאה למועדון הכי טוב בעיר רחלי לבשה שמלת מיני חד כתף וסנדלי עקב קשירה היא היתה נראית כמו מלאך
כשיצאתי עם רחלי מהחדר פגשתי את יעקב עם שלומית והיא לבשה שמלת תחרה שקופה ללא חזייה ותחתונים עם מגפיים סקסיים 23 ס"מ.
כשנכנסו למועדון קלטנו שזה מועדון של נודיסטים, הודיעו לנו בכניסה שניתן להיכנס רק ערומים והבנות חייבות להישאר עם הנעלי עקב שלהן בהתחלה רחלי רצתה ללכת למועדון אחר
כי כבר התחילה לצמוח לה בטן הריונית
אז שלומית תפסה פיקוד ואמרה לה שגם לה יש בטן והכל בסדר, התפשטנו ונכנסו למועדון בפנים היינו בהלם תרבות רחלי תפסה אותי והתנתקנו מיעקב ושלומית.
הזמנו שוטים ללא הפסקה אמרתי לרחלי שזה לא בריא לתינוק (שלנו) היא ענתה על הזין שלי עכשיו אני רוצה להשתכר, כשהיא היתה כבר שתויה היא ביקשה ממני להעלות על הבמה, עליתי איתה לבמה.שמתי לב שכל הגברים מסתכלים עליה, רחלי באמת היתה נדירה.
רחלי רקדה על העמוד ואז ביקשה שאני יחדיר לה תוך כדי כמובן שהקשבתי לה היא נאנחה בקולי קולות שהמועדון פשוט השתתק וכולם נעמדו דום בזוית עיני אני רואה שגם יעקב שלומית מסתכלים עלינו.
היו שם עוד 2 בנות חרדיות שאשתי הכירה
שהיו במועדון והגיעו עד הבמה לראות איך רחלי מתפרקת לי
היא גמרה לקול תשואות ההמון וכמובן שגם אני גמרתי ביחד איתה.
חזרנו למלון הלכנו לישון כשקמנו רחלי העירה אותי והודיע לי שהיא רוצה שאני ימצוץ לה את הפות עד שהיא תתעלף עשיתי כבקשתה