שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  סופרת חרמנית  לפני המתכונת      2/1/2024
 לפני שנתחיל בסיפור אני רוצה לספר לכם קצת על עצמי ועל ידיד שלי, בגלל שהסיפור הוא עלינו כמובן...
אוקי אני אני... בת 18 מהצפון, קוראים לי ליאן, 1.69 [אפשר גם 1.70 חחחחח], עדיין תלמידה, מה לעשות ... כל השאר לא רלוונטי..
או שיסופר בהמשך..........
ידיד שלי, בן 19 וחצי, גר בירושלים אבל משרת בצפון [צבא], 1.88, נאה ומסוקס.
קוראים לו עילי. הוא אחד המושלמים.. ה מ ו ש ל מ י ם .
קצת רקע עליי ועל עילי, הכרנו במסיבת יום הולדת של חברה משותפת, שמשרתת איתו בבסיס וחברה שלי גם במקרה.
שנינו היינו שתויים מאוד, למזלנו היומולדת הייתה בסופ"ש, ככה שלא היינו צריכים לדאוג לבצפר ולבסיס, וזה היה במעיין צימר-דירות שמי שרצה יכל לתפוס פינה ולהישאר לישון [כי זה היה של דודה של ילדת היומולדת]....
אז כמובן שניצלתי את ההזדמנות לישון בצימרים, עם פינוקים כמו גקוזי, סאונות וכו..
בקיצור יצא ששנינו חיפשנו חדר פנוי לישון ומצאנו חדר ליד חדר, אני עם חברה שלי והוא עם מישהו שהוא הכיר שם במסיבה לצורך שינה משותפת חחחחחח...
המסיבה הייתה מושלמת, היה מצחיק, מוזיקה טובה, אנשים איכותיים, אלכוהול שרץ חופפפשי.
בקיצור כשחיפשנו חדר פנוי, היינו שתויים ורק צחקנו בלי קשר, ושמנו לב אחד לשני, כשרצנו בין חדר לחדר. בסוף אני מצאתי את החדר שלי והוא מצא את שלו, בצמוד אליי...

קמנו ב"בוקר" והתחלנו להתארגן לקראת יציאה הבייתה, רק שאמרתי שאני חייבת לבקר בבריכה ובסאונה לפני כן.
חברה שלי לא יכלה לבוא כי היא הייתה צריכה להספיק לרכבת אז מה אמרתי לעצמי..
בשביל מה יש שכנים ?!
תקתקתי בדלת, התפללתי שהוא עדיין לא הלך, אבל מי שפתח לי את הדלת היה השותף שלו ללילה... התאכזבתי קצת, אבל שאלתי איפה "זה שישן כאן" הוא אמר שהוא ירד לסאונות...
טסתי לשם, ראיתי אותו בדיוק יוצא..
אמרתי לו לבוא איתי קצת לבריכה, בלי להתבייש [פתאום נשלפו לי המילים]..
הלכנו לבריכה, דברנו קצת, החלפנו מספרים וכל אחד הלך לדרכו. מאז דברנו פה ושם.

באותו סופ"ש הוא יצא חמשוש ואמר לי שהוא רוצה לראות אותי.......
למרות כל הרצון הטוב, הייתה לי מתכונת ביום ראשון שאחרי הסופ"ש הזה, באזרחות.
אז התלבטתי..........
בסוף הגעתי למסקנה שלא כל סופ"ש עילי יכול לבוא לראות אותי....
החלטנו שנתראה ביום שישי בערב.
הוא בא לאסוף אותי, טיילנו קצת באוטו, ירדנו גם להליכה רגלית בקור...
וחזרנו מייד לאוטו.
החלטנו לבוא להתחמם אצלי, שנינו ידענו מה הולך להיות...
היה בינינו את הניצוץ הזה, את ה...... משיכה הזאת.

הגענו אליי הבייתה, עלינו לקומה שלי תוך התחמקות זריזה מאחותי הקטנה שעוד הייתה ערה בסלון ונכנסנו לחדר....
הרגשתי שכבר כ"כ בא לי לטרוף אותו, להרגיש אותו...
כמובן שחזיתי את הערב שלפניי [רק לא ידעתי כמה טוב הוא יהיה], ולבשתי חזייה אדומה מרקמה שאכסנה בתוכה חזה עגול בצורה מושלמת וחוטיני שחור מתחרה, שקוף ברובו...
מעל זה לבשתי סקיני גינס נמוך, מבליט את הישבן הקטן והעגול שלי, גופייה לבנה ומעליה חצי מעיל אדום עם פרווה, מה יותר סקסי מאישה באדום-לבן.....
הוא לבש סקיני גינס מושלם, טי שירט חומה, גקט "מחויט" פחות או יותר ואולסטאר...
המראה המושלם...
היו לו זיפים גבריים, והגוף שלו כ"כ חטוב, מעוצב בשלמות, ממש פאר היצירה...

נכנסנו אליי לחדר, בגלל שדיברנו כ"כ רבה קודם לכן כבר לא נשאר לנו על מה לדבר..
מיד אחרי שנכנסנו נעלתי את הדלת של החדר ושמתי מוזיקה, שאף אחד לא ישמע.. ושיחשבו שאני עם חברות ולא יפריעו לי.. לנו.
ישבתי על המיטה והוא על הפוף...
צחקקנו קצת ואז הוא ניגש אליי, רכן כלפיי ונשק אותי בלחי, נשיקה עם כ"כ הרבה תשוקה.
ואז הוא ירד לצוואר, נשק אותו, נשף עליו, כולי הייתי זרמים של הנאה בלתי פוסקת.
עלה בחזרה לאוזן, נשק את התנוך, נשם ונשף לתוכה, אין דבר יותר מענג מזה, יותר מושך מזה, התשוקה במלוא הדרה...
ואז הוא נתן לי נשיקה צרפתית שבחיים אני לא אשכח.
היה לו גם עגיל בלשון מה שהפך את העניין למעניין יותר, הנשיקה הייתה כ"כ טובה.
הפסקתי אותו, הוא התיישב ליידי, על המיטה, ואז אני נשקתי אוו בצוואר, באוזן, עליתי ירדתי מכאן לכאן..
עד שהוא כבר היה מת לעבור שלב אחד קדימה, הוא התחיל לגעת בי, תחילה בשדיים, מעל למעיל..מהר מאוד הבנתי שהוא מיותר ופשטתי אותו, נשארתי עם גופייה לבנה שמתחתיה יש חזייה אדומה. הוא המשיך לנשק אותי ולעסות את השדיים שלי בצורה כל כך מושלמת, מענגת ומחרמנת.
החלטתי להפטר גם מהחולצה, לעיניו נגלתה החזייה המדהימה הוא לא הפסיק להחמיא עליה, ועל החזה שהיא מאחסנת בתוכה..
הוא ישב על המיטה ואני כעת נעמדתי מולו בפיסוק רגליים כשלגופי רק חזייה אדומה וגינס, והתחלתי לפתות אותו בנגיעות לא נגיעות..
הוא הזיז אותי מעט, עמד מולי, תפס אותי ואמר לי "את כל כך סקסית, את יודעת מה אני עומד לעשות לך ?!" לא ממש נתן לי לענות והמשיך.. "גם אם את יודעת, מה שתקבלי בחיים לא ישתווה למה שחשבת, את כל כך עושה לי את זה, הגוף שלך, הריח שלך, התנועות שלך, החיוך, הצחוק, המבט. סקסית כמוך בחיים לא פגשתי.."
חייכתי, קצת הסמקתי, והשבתי לו " עילי אתה מדהים לא פחות..." לא ממש הספקתי לומר עוד מילה והוא נישק אותי בכזאת חושניות, נוטף סקס הבנאדם....
ואז הוא זרק אותי על המיטה, ועלה עליי, הוא לא שכב עליי אלא כמו חתול, נישק אותי, ירד לחזה, נישק אותו אח"כ הוריד את החזייה שהפריעה לו להגיע לטופ של החזה- לפטמות.. הוא נישק גם אותן, הכל היה כ"כ סקסי הייתי בעננים...
הוא לחש לי " תתאפקי עוט מעט תקבלי יותר ממני..."
לא יכולתי כבר להתאפק, הוא מדיי פעם העביר את היד שלו על הגוף שלי, ירד למטה יותר ויותר עד שהוא הגיע לכוס שלי, הגינס היה מיותר...
הוא קם מעליי, קמתי הפניתי לו את הגב שלי והתחלתי להוריד לאט לאט את הגינס כשלפתע נגלה בפניו החוטיני השחור שלי, הוא חיבק אותי מאחורה והחזיר אותי למיטה, הפעם אני הייתי עליו, הורדתי לו את החולצה, ונישקתי אותו מלמעלה למטה עד לפס של הגינס, פתחתי את הגינס וגיליתי בוקסר שחור עם פס אדום באמצע וכתוב באנגלית
The Red Line
אהה באמת...
החלטתי לחצות את הקו האדום....
הורדתי לו את הגינס, וחזרתי לנשק אותו מלמעלה למטה תוך כדי זה שהוא נוגע בי ומלטף אותי קלות. הגעתי לבוקסר, בעזרת השיניים הסרתי אותו עד שנגלה לפניי האיבר שלו, במלוא יופיו, גודלו ופארו.
מיותר לציין שהוא היה זקוף וקשוח נורא...
החלטתי שיש כאן מקום למשחקים ולשיגועים.
ואץ צץ רעיון, לצלם הכל. אז כן צילמנו הכל.... מהנקודה הזאת.
הבוקסר כבר היה על הרצפה, ושנינו היינו ערומים [אני רק עם חוטיני], החלתי ללטף לו את הירכיים שנמצאים ליד הביצים, ליטפתי לאט לאט, הרגשתי שהוא משתגע, אח"כ נגעתי לו בביצים, התחלתי לנשק את האזור שם והכנסתי את הכיפה לפה שלי, הוצאתי אותה, הכנסתי חלק גדול יותר, שאבתי אותו והוצאתי אותו, ולאט לאט עד שהכנסתי את רובו מרוב שהוא היה גדול..
השארתי אותו בפה שלי, ושיחקתי עם הלשון על הזין שלו, אח"כ התחלתי למצוץ אותו מלמעלה למטה, תוך כדי זה שאני נוגעת מדיי פעם בביצים ומשגעת אותו, הוא מתנשף, אומר לי " את מלכה, מלכהההההההההה" אני ממשיכה ואז אומרת לו....
"רוצה עוד סקסי?" והוא בלי מילים, רק מהנהן לחיוב...
ואמרתי לו "תגרום לי...."
הוא הפך אותי, נישק אותי מלמעלה למטה, העיף את החוטיני ממני והגיע לכוס שלי שכבר חיכה להרגיש אותו, הוא נשף עליו מעט ואז פיסק לי את השפתיים וגילה את הדגדגן, הוא ליקק אותו באינטנסיביות, הסתכל עליי ואמר לי "הכוס שלך כ"כ מתוק..." והחדיר לי אצבע או שתיים תוך כדיי, אני הרגשתי שאני צפה, עפה... איזה מדהים זה היה.
בקשתי ממנו שיזיין אותי כבר ואז הוא שכב ליידי ואמר לי..
"עוד לא, שגעת אותי המון, מגיע לך גם להשתגע..." הוא הכניס לי אצבע אחת, הכניס והוציא לאט לאט, אח"כ שתיים לאט לאט ואז בפתאומיות הוא הגביר את הקצב ותך כדי זה הוא משחק לי בדגדגן, מהר יותר ומהר יותר. הוא שיחק לי בפנים עם האצבעות, אין לי מושג מה הלך שם, אבל זה העיף אותי. העיף.
התחננתי שייכנס כבר.
הוא הבין שזה הזמן, הוא חדר אליי לאט לאט, קודם רק הכיפה והוציא, ואז עוד קצת מהזין שלו, והוציא ואז את כל-כל! הזין שלו ונשאר, שיחק עם האגן שלו, כשהזין שלו בפנים זז וזה רק שיגע אותי יותר ויותר, אני צועקת, שורטת לו את הגב, מתנשפת לו באוזן, הוא מוטרף.
הכל ביחד כ"כ סקסי, חושני, מטריף ומרטיט...
ואז הוא התחיל לזיין אותי כ"כ מהר, הרמתי את הרגליים [אני מאוד גמישה] ואז הרגשתי אותו יותר ויותר, והוא הגביר את הקצב.
ואני צועקת לו "מהר יותר, חזק יותר, תראה לי מה אתה יכול סקסי שכמותך.."
וזה רק מדליק אותו והוא מגביר קצב מהר יותר ומהר יותר, איזה זין איזה זיון.
הוא צועק לי "את גומרת עליי.. אני גוווווווווווווווווווומר......."
הוא הוציא את הזין שלו והשפריץ על החזה שלי, ניגבנו הכל ואז אני הייתי עליו.
ישבתי על הזין שלו, שלא התרכך אפילו לא טיפפפפה... והתנועונתי עליו בתנועות סיבוביות, אח"כ תפסתי במשענת של המיטה, והתחלתי לדהור עליו, ברגע זה אני החלטתי כמה ממנו ייכנס אלייו כמה נשאר בחוץ, החלטתי לשגע אותו [ואותי]... הכנסתי קצת, לאט לאט הכנסתי יותר ויותר ואז הגברתי קצב, והכנסתי והוצאתי את זה מהר מהר לאט לאט מהר-לאט-מהר-לאט.... הוא התחרפן...
הוא הפך אותי לדוגי, הייתי על 6 והוא על הברכיים מאחוריי והוא נתן לי כזה חזק וטוב ואני לא מפסיקה לצעוק, הרגשתי שאני גומרת התחלתי לרעוד..
צעקתי לו "אני גומרת......" והוא אמר לי "כן אני מרגיש איך שהכוס המתוק שלך מתכווץ עליי.." והוא מגביר את הקצב ואני מתחרפנת, משתגעת...
גמרתי... הגוף שלי רעד..... כולי רעדתי
אבל לא כאן נגמר הסיפור..
נחנו קצת ואז שוב הכל התחיל..
יצאנו לסיבוב שני....... שהיה מדהים לא פחות מהראשון.